Einde van een mooie vakantie

14 november 2017 - Brisbane, Australië

Maandag 13 november

Alle tijd genomen om te ontbijten, om 11.00 uur zou de taxichauffeur van gisteren ons weer ophalen. Tien voor elf was de taxi er al, met Australiërs kan je wel afspraken maken, daar zijn we inmiddels wel achter. Alles op deze reis is tot nu toe verlopen zoals wij het gepland hadden. Het internationale vliegveld van Brisbane is enorm groot en heel modern, alles ziet er keurig uit. Nog even onze laatste dollars spenderen, in Nederland krijg je er niets meer voor. Ook dat is gelukt.

De vlucht vertrok op tijd en na bijna 9 uur vliegen landen we in Bangkok. We vliegen door naar Brussel en verwachten dus niet dat onze handbagage zo uitgebreid gecontroleerd wordt. Dat is een misrekening, de hele rugzak en handtas moeten leeg en alles weer apart door de scanner. Geen probleem, we moeten hier vier uur wachten tot de volgende vlucht, het vult de tijd.

De vlucht naar Brussel vertrekt 40 minuten te laat maar we landen toch nog voor zeven uur op Zaventem. De verzorging bij Thai Airlines is prima, een maatschappij die het aanraden waard is.

We halen de auto op en rijden in twee uur tijd naar Kesteren waar we Tineke en Maarten afzetten en zijn dan half elf zelf ook thuis.

Einde van een mooie vakantie waarin we kennis hebben gemaakt met Australië, haar uiterst vriendelijke bevolking, de prachtige natuur en de schoonheid van het land.

Het reisblog schrijven heb ik met plezier gedaan en zal het een eventuele volgende reis zeker weer doen

Bedankt iedereen die een reactie schreef op mijn reisblog, dat was voor ons weer leuk om te lezen.