Onze reis naar Namibië gaat bijna beginnen

6 oktober 2019 - Amerongen, Nederland

Nog een paar dagen en dan reizen we af naar Namibië waar we een rondreis gaan maken. We hebben er heel veel zin in en zijn erg benieuwd wat we daar allemaal gaan aantreffen en beleven.

Om jullie ook mee te laten genieten probeer ik weer dit blog bij te houden,  wat niet altijd mogelijk zal zijn, wifi en internet is niet overal beschikbaar.

Ik heb een overzicht gemaakt van de plaatsen die wij aandoen en onder het kopje "Foto's" vind je een kaart van Namibië, zo krijg je enig idee waar wij zijn of waar we naartoe gaan.

Overnachtingen:

20 - 22 oktober, Etosha National Park,  Toshari Lodge

22 - 23 oktober, Waterberg Plateau Park,  NWR Waterberg Camp

23 oktober terugvlucht Namibië – Amsterdam

Nog even alle benodigde spullen in de koffer zien te krijgen en dan halen we 8 oktober in de middag Tineke en Maarten op in Kesteren en vertrekken richting de parkeergelegenheid waar we de auto stallen. Als alles volgens plan verloopt worden we met een shuttle naar Schiphol gebracht en kan de reis beginnen. Ik hoop het volgend blog vanuit Windhoek te kunnen schrijven.